ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
ما عاقبت به خير شديم که نقد ما از ديدگاه شما که فرق طب رو با انبردست نمي دوني شده هجوآميز. شما چون آدم بي سوادي هستيد دوست داريد تو همه چيز سرک بکشيد.از طب و فلسفه گرفته تا هم فيها خالدون! اما اين بار يک منتقد اومده وسط که از تکفير نمي ترسه و از هر دري که امثال شما بخوان مغالطه کنن مي تونه جواب بده بنابراين راه رو اين ديديد که با چماق ادب وارد بشيد در صورتي که من در نقدهايي که بر روازاده وارد کردم کاملا علمي وارد بحث شدم. شما بفرماييد اثبات کنيد که نمک دريا يد داره يا بفرماييد اثبات کنيد که حديث جعلي نيست .اگر هم سواد ورود به اين بحث ها رو نداريد که نداريد بفرماييد وارد مقولات فلسفي بشيد و به قول خودتان مبنايي يه مقاله بنويسيد و از طب سنتي دفاع کنيد.البته از درسي که به دوستتون دادم عبرت بگيريد و رطب و يابس به هم نبافيد. من به سيد محمد تقي ابطحي هم گفتم.گفتم اگه شما به اون لاطائلات نمي گفتيد نقد عالمانه اين طرف توهم نمي زد که فکر کنه ملاصدراست و براي خودش ماء الشعير ليمويي باز کنه.البته از جوابي که ايشان به ميثم مهديار دادن مشخصه که دارن به حرف من مي رسن. ضمنا من عادت دارم مطالب هجوآميز رو با نيش و کنايه نقد کنم که طرف يه وقت فکر نکنه نظريه ي حرکت جوهري رو مطرح کرده. درباره ي ديگ و قابلمه هم اون يه مثال بود من زدم شما مثل اينکه گيرندت هنوز با زغال ليمويي کار مي کنه.
پاسخ

جناب احمدپور اگر توانايي استدلال داشته باشيد نيازي به استفاده از اينگونه از ادبيات نيست: "فرق طب رو با انبردست نمي دوني" - " آدم بي سوادي هستيد دوست داريد تو همه چيز سرک بکشيد.از طب و فلسفه گرفته تا هم فيها خالدون!"- "گفتم اگه شما به اون لاطائلات نمي گفتيد نقد عالمانه اين طرف توهم نمي زد که فکر کنه ملاصدراست" اگر عادت شما اين است که غير علمي و با ادبيات چاله ميداني نقد کنيد اين خود نشان از بي سواد بودن خودتان است و نه مخاطبتان. من اگر در جواب مغالطه به جاي پاسخ منطقي شروع به بد و بيراه کردم نشانه ضعف خود من است ، نه ضعف طرف مقابل.